tuvalisaaslife

Alla inlägg under maj 2014

Av Tuvalisa Forselius - 18 maj 2014 11:23

Igår var jag först på nya Ica kvantum man fick gratis korv och kolbulle och popcorn osv.. Och för dom mindre barnen fanns det en hoppborg, riktigt bra tycker jag. Senare på dagen var det cruising och jag var där med Emma och Felicia och sen vid halv 10 åkte jag hem för jag hade ont överallt. Och idag så är det SUPER DUPER varmt och jag vaknade halv 7 av att det var så varmt och sen dess har jag och min lillebror och min grannes barn varit ute och gjort super mycket saker ute på gården i solen.
Senare idag ska jag nog träffa Emma och shaker.
Imorn är det dags för skola igen ganska jobbigt faktiskt för det har varit så härligt med helg och sol..
Kommer upp med ett till inlägg senare hejdå/Tuvalisa

Av Tuvalisa Forselius - 17 maj 2014 10:35

Jag har haft fullt upp men nu tänker jag börja blogga igen så jag hoppas verkligen ni läser och följer min blogg igen, jag kommer även göra videos på videofyme. Idag ska jag nog träffa Emma freden lite och gå på crusingen (stav) och träffa min älskling också, jag har nyss vaknat så jag har inte hunnit fixa mig än, det kommer ett inlägg lite senare idag/ikväll också, hejdå hoppas ni kommer gilla min blogg, kram/Tuvalisa

Igår köpte jag nya byxor riktigt nöjd faktiskt
Storlek 27
Kostar 499
Från Gina

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards