tuvalisaaslife

Alla inlägg under januari 2014

Av Tuvalisa Forselius - 31 januari 2014 22:49

Är det värt att sluta blogga?

Jag har liksom inte tid att blogga.
Och orkar inte blogga häller.

Skriv i en kommentar om det är värt att sluta blogga!

Av Tuvalisa Forselius - 30 januari 2014 16:55

Hej går kom min älskade mormor till oss hon bor i en stad som heter Eskilstuna det är 1timme bort från Sthlm och vecka 10 ska jag och min lillasyster åka till hon.

Nu ska jag och mormor och Fredrik och Fredrik är mormors kille och mamma och min låtsas pappa zacke och min lilla syster och min lillebror äta middag vi ska äta sallad oxfilé och potatis gratäng mmmmm god middag idag!!
Imorn är det fredag så himla skönt och imorn ska min lillasyster har födelsedagsfest för hon fyllde 11år 20jannuari.

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll menmen.. Kanske bloggar ikväll om jag hinner

Och förlåt för dåliga inlägg och dålig upptatering!

Men ska bli bättre på det jag lovar.

Vi hörs senare!:*

Av Tuvalisa Forselius - 29 januari 2014 10:51

Det blev nåt konstigt som hände så inlägget sparades när jag skrev men aja

Men iallafall va på skolan på måndan men var typ sjuk då och sen har jag bara varit hemma och chilla men just nu ligger jag i soffan och kollar på tv "Barnkanalen" :D och äter amerikanska pannkakor!<3


Min planer idag är att jag ska ligga i soffan hela dagen typ.. Får se om jag ska göra nåt idag..

Men nu ska jag sova en stund så godnatt:*

Av Tuvalisa Forselius - 29 januari 2014 10:44

Hej jag är sjuk igen tråkigt det är och va sjuk men det är ganska chill också
Tror jag ska på skolan på fredag men kanske imorn också har varit sjuk sen

Av Tuvalisa Forselius - 26 januari 2014 13:51

Hej jag har varit i Krokom inatt åkte dit igår och har vart med några vänner och sovit med Emma hon hons mormor men nu är jag hemma igen. Och shit vad jag älskar min underbara syster Emma!

Men idag ska jag vara med Ronja och Emma och bara chilla


Och herregud vad jag längtar till vecka 10 när det är sportlov för då ska jag till Eskilstuna och det ligger 1timme från Stockholm och där bor min mormor.

Men vi hörs sen älskar er!:*

Av Tuvalisa Forselius - 24 januari 2014 17:26

Hej alla underbara människor idag är jag såhär helt underbart glad!:)
Och det är fredag helt underbar dag men nu måste jag till bussen för ska åka till pappa och va me han och min syster och låtsas mamma och med alla som bor på körfältet men lovar att skriva sen hinner inte skriva mer nu och älskar er!:*

Av Tuvalisa Forselius - 23 januari 2014 14:48

Hej förlåt för jag inte bloggat men allt har varit så svårt hela tiden var vart ledsen och sånt men ska försöka blogga mer, idag har det mest varit en chill dag typ men bloggar mer ikväll :*

Av Tuvalisa Forselius - 19 januari 2014 17:55

Killar..


Jag tänkte blogga lite om killar i det här inlägget.

Vad ska man göra om man gillar 2killar as mycket och man inte vet vem man ska välja båda är så perfekt.
Båda är verkligen dröm killar och söta som dom ska va och helt underbara.

Ni får gärna skriva till mig på kik om ni har nåt förslag på hur jag ska göra!!

*kik~tuvis1

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards