tuvalisaaslife

Alla inlägg under mars 2014

Av Tuvalisa Forselius - 21 mars 2014 23:34

Kommer inte blogga på ett bra tag nu tror jag för det har hänt ganska mycket saker så har ingen lust för att blogga tänker inte säga vad som hänt här så om ni vill veta så skriv till mig på kik tuvis1


Vi hörs om ett tag måste ta en paus..

Av Tuvalisa Forselius - 18 mars 2014 21:52

Hej förlåt så sjukt mycket att jag inte har bloggat men har haft super mycket och göra.
Men iallafall igår var jag med Jenny och vi hade super mys!
Och idag var jag med Emma och är med hon nu också hon ska sova med mig, och imorn ska vi på badet min klass och min parallell klass sen efter skolan ska jag va me Emma också.
Juste har börjat i kör aa där man sjunger bara för kul:))

Min syster bara min, finns ingen underbarare än hon, alla borde ha en vän som hon jag älskar henne hon är mitt allt alltid funnits där för mig och hon gör mig stark och aa hon är mitt allt utan hon skulle jag inte må bra, ingen är så underbar som hon, det ska alltid vara vi syster!! Min älskade ängel Emma sandås!

Av Tuvalisa Forselius - 16 mars 2014 18:40

Min kväll går ut på en springtur och bada, fixa inför skolan men nu ska jag ut och springa så vi hörs sen

Av Tuvalisa Forselius - 16 mars 2014 12:50

Hej alla underbara läsare igår åkte familjen iväg en snabbis till min låtsas pappas kompis och hans barn.
Dom har höns och vandrande pinnar jag klappa hönsen och Hålde i dom så nu luktar jag höns haha och vandrande pinnarna var ganska coola osv.. Och lätt sköta så jag funderar faktiskt på och köpa vandrande pinnar, fick faktiskt intresse för dom, det kanske inte är favorit djuret men det är ändå kul och ha. Klockan 5så ska jag vara med Bella och vet inte vad vi ska hitta på men bloggar ikväll eller imorn och det går framåt med bloggen och överraskningen och ni har väll inte glömt och kolla på min bloppis på vfm? Vi hörs lite senare!:)

Av Tuvalisa Forselius - 15 mars 2014 08:06

Hej igår var jag hemma hela dagen/kvällen och bara tog det lungt typ och idag ska jag vara med Bella men vetinte riktigt vad vi ska göra men kommer såklart blogga mer sen vi hörs då pusspuss:*

Av Tuvalisa Forselius - 13 mars 2014 08:57

Hejsan. Igår när jag var ute och sprang i mörkret och kände att våren är på väg.
Det var skönt och komma ut men kände mig inte så bra kände mig typ svimmfärdig så jag stannar hemma idag och tar det lungt. Min outfit idag är mjukisbyxor och ett vitt linne. Vi hörs sen jag håller på med överraskningen.

Av Tuvalisa Forselius - 12 mars 2014 18:00

Från Eskilstuna

Finare på.

Lite smutsiga menmen.

Schampo och tvål

En peak tröja (vetinte hur det stavas ;))

En vit kofta:)

En svart blus

En radio osv klockan går fel.

Inte bäst bilder men skitsamma

Av Tuvalisa Forselius - 11 mars 2014 20:08

Hej jag håller på med en överraskning till bloggen som en bomb på bloggen, men det tar tid det kommer ledtrådar hela tiden eftersom så håll koll på bloggen.

Har nyss färgat håret är riktigt nöjd faktiskt!:) vad tycker ni?


Bilderna där uppe är först
Där nere är nu!


Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards