tuvalisaaslife

Direktlänk till inlägg 5 mars 2015

Vår/sommarkläder

Av Tuvalisa Forselius - 5 mars 2015 16:09

heej åh jag vill bara att det ska bli sommar NUU!

Jag funderar på att börja fixa nya kläder nu bort med vinterkläder och fram med vår kläder!

Jag ska köpa massa klänning kjolar o fina vår tröjor & shorts och vår jackor och allt möjligt!

Har redan börjat lite smått köpt solglasögon massa vår linnen.
klänningar är även påväg hem till mig!
Såå tagg på sommarn 2015!

Och ni som har Instagram kan gå in och följa min och min kompis bloppis "osd.bloppis"

Och ni som har videofyme kan börja följa mig där så får ni se haul och se vad jag gör på dagarna och se sminkvideos och allt möjligt "tuvaliiisaaa"

Funderar på och gå över till youtube men kan inte riktigt med youtube hur man laddar upp videos och så vidare men senare går jag nog över till youtube men inte än!

Vill ni ha en haul senare efter ja köpt mer vår saker?

Vi hörs senare kram / Tuvalisa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tuvalisa Forselius - 15 mars 2015 14:47


vårens eller ja tycker de e sommar nu, nu ligger ja ute på gräsmattan och solar såå sjukt varmt & skönt! ...

Av Tuvalisa Forselius - 14 mars 2015 14:31

var på stan med 2 från min klass igår, Sofie & Vilma. Vi hade så sjuuukt roligt igår vi skrattade så sjukt mycket. Efter skolan åkte ja till en skitbra vän till mig hon heter Emma, senare vid klockan 4 åkte vi till stan, hon träffade en kompis och...

Av Tuvalisa Forselius - 14 mars 2015 14:22


testade ett par chips som blivit rekomenderade, och jag rekomenderar dom också. Så sjukt goda!! KÖP DOM, bild kommer här nere! ...

Av Tuvalisa Forselius - 13 mars 2015 07:51

hej bloggen idag är det fredag den 13.onde otursdagen för vissa och turdagen för vissa. Men nu är det äntligen helg och jag längtar till nästa vecka v.12 då händer massa roliga saker, sen händer de massa roliga saker v.13 och v.14 men just nu längtar...

Av Tuvalisa Forselius - 9 mars 2015 20:57


Hej allihopa! Igår var jag med pappa och min låtsasmamma och åt middag på en resturang super gott. Efter det åkte vi till våran förra granne, sen åkte jag hem till mamma och somnade ungefär direkt när jag kom hem, var så sjukt trött därför kommer ...

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards