tuvalisaaslife

Alla inlägg under oktober 2014

Av Tuvalisa Forselius - 31 oktober 2014 10:18

hej allihopa vad gör alla idag? Idag när det är halloween?
Gör ni nått speciellt?

Just nu sitter jag i bilden för vi ska hämta min lillebror sen ska vi Åke till hälsocentralen för min lillebror ska på 3års kontroll. Sen ska vi hem igen, jag ska städa mitt rum sen packa för ska bort under halloween. Vi hörs sen :)

Av Tuvalisa Forselius - 30 oktober 2014 16:23

Hej, jag tänkte skriva lite om tonårsliv nu.

För tonåren är rätt så jobbiga eller hur?

Man har problem med vilka man ska vara med man känner sig osäker med sina vänner och med sig själv.

Man försöker hitta sig själv och den man vill vara och det är inte så lätt.

Vi tjejer har det ganska jobbigt faktisk..
Men jag tror om man försöker bara nöjd över sig själv och inte påverkas av andra, att gå sin egen väg.. Vetinte riktigt vad jag ska skriva för jag är ju i tonåren nu och har själv massa problem.. Men man får inte glömma bort vad man vill och det bra i livet man får försöka tänka på det positiva..

Det där med hat är ju sjuuukttt drygt men egentligen det är också ett klartecken att man lyckats förut så gick det sjuUUUKKKTTT bra för min blogg hade upp till 2000 läsare och skrev bra inlägg men jag slutade för fick så mycket hat, men jag vill verkligen lyckats igen och hat har jag insätt är ett klartecken att man har lyckats! Och om jag får en bra blogg igen så lovar jag att jag ska lägga ner så mycket tid för den!!

Men vi hörs sen för ska fixa lite design på den nu och glöm inte att va dig själv och va nöjd med dig själv! :) :| :(

Av Tuvalisa Forselius - 30 oktober 2014 16:07

Hej, det är kul med lov men är förkyld så det är ju aldrig kul och vara förkyld.

Jag har mest bara legat hemma i sängen och kollat på film under lovet och senare kommer min morfar på besök till oss sen så kommer en vän till min familj som ska äta middag hos oss sen så vet jag inte riktigt vad som händer.

Kanske ska på affären och köpa godis och en pumpa eftersom det är hallowen men vet nån vilken dag hallowen är?!


Jag och min lillasyster Teddylina och 1ev våra grannar och min kompis gick bus eller godis i söndags det var sjukt kul vi fick allt från godis till pengar till frukt och kakor och popcorn. Jag bloggar från ipaden nu och har alla bilder på min mobil :( så bilder kommer senare ha de bra så hörs vi :)

Av Tuvalisa Forselius - 2 oktober 2014 13:49

hej allihopaaa, hur mår ni, jag mår bra och är glad idag. Vi har musik och om typ 50minuter slutar vi, jaaa, och imorn är det fredag och vi har sovmorgon, jaaa, idag vet ja faktiskt inte va jag ska göra men träna till ett prov och massa. Men funderar på o baka nått nytt idag som jag aldrig gjort men kommer inte på vad. Juste igår fick jag en iPhone 5 fy tusan vd glad jag blev :) men vi får höras senare :)

Av Tuvalisa Forselius - 1 oktober 2014 21:21

ett tips, lägg nånting på tallriken typ bakplåtspapper så chokladen inte fastnar, här kommer bild på resultatet jag är nöjd!

Av Tuvalisa Forselius - 1 oktober 2014 15:18

hej jag tänkte testa ett recept skriver receptet nu och hur dom blev när dom är klara.

2 st mörk choklad

1 st granatäpple

Gör såhär:
1.smält chokladen
2. Ta ut granatäppelkärnorna
3. Torka dom
4. Häll i garanten i den smälta chokladen
5.ta upp lite på en sked och he de på en tallrik
5.he in det i kylen
6.ta ut tallriken
7. OCH ÄT DET!!:)


Hoppas ni fattar receptet:)

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards