tuvalisaaslife

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Tuvalisa Forselius - 7 mars 2014 17:55

Hej nu är vi tillbaka i Eskilstuna och nu har vi våran kusin här och nu sitter vi alla i soffan och kollar på tv, riktigt mysigt!
Och imorn ska vi på leoslekland, riktigt kul faktiskt!
Men vi hörs sen:*

Av Tuvalisa Forselius - 7 mars 2014 08:00

Jag bryr mig inte om vad ni tycker om mig det är inte mitt problem att ni inte har nåt liv och inget bättre och göra än att hacka på mig. Jag är mig själv och går min egen väg och det är värt att bli kallad idiot om det är vägen för att gå sin egen väg. Det är bara så sjukt att ni inte har nått bättre att göra än att skriva taskiga saker, det är inte bara jag som får taskiga saker jag tycker VERKLIGEN ni inte ska hålla på såhär om ni inte har nått vettigt att säga så kan ni bara hålla tyst. Tänk dom som mår super dåligt som får höra sånt här varje dag dom mår ju bara dåligare, ni kan väll tänka efter lite innan ni säger/skriver nåt hur den personen mår, om ni tycker personen är ful eller gör nåt konstigt så kan ni hålla det för själv istället för att säga/skriva det för tänk hur himla bra världens skulle vara utan mobbning det skulle vara underbart bra om mobbning inte fanns men det går att stoppa mobbning jag vet det! Bara man kämpar för det. Och det första vi kan göra är att sluta skriva/säga dumma saker till varandra. Jag hatar verkligen mobbning det är det värsta som finns.
Och att bara få höra aa som nu idiot det sårar faktiskt super mycket.
Men det finns ett ord som är det värsta en tjej kan få höra är HORA det är det sämsta en tjej kan få höra.
Snälla hjälp mig att stoppa mobbning för det går!
#stoppamobbning #attstoppamobbninggår

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards