tuvalisaaslife

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Tuvalisa Forselius - 19 januari 2014 17:55

Killar..


Jag tänkte blogga lite om killar i det här inlägget.

Vad ska man göra om man gillar 2killar as mycket och man inte vet vem man ska välja båda är så perfekt.
Båda är verkligen dröm killar och söta som dom ska va och helt underbara.

Ni får gärna skriva till mig på kik om ni har nåt förslag på hur jag ska göra!!

*kik~tuvis1

Av Tuvalisa Forselius - 19 januari 2014 17:44

Hej igen alla läsare nu är jag frisk igen så kommer börja uppdatera så mycket jag kan nu,
Igår färga jag håret svart med bruna slingor och blev sjukt nöjd.
Idag har jag varit på stan med Vilma, klara och Ida och jag har fått en soffa till mitt rum.
Imorn är det skola igen ganska drygt ändå men aja imorn fyller min lillasyster år hon blir 11år!
Men nu tänkte jag nog inte blogga mer.
Hej då alla läsare och ha en bra kväll!!;)

Mina kläder idag

Linnet är från ~ESSENTIALS~
Byxorna från Cubus ~tränings byxor~
Och munktröjan från Cubus

Min soffa!;)

Av Tuvalisa Forselius - 19 januari 2014 17:29

Hej, jag tänke bara säga hur underbara dom här är och jag blir verkligen inspererad av dom här personerna på bilderna, och ta och följ dom här nu!! Och omg byfia börja följa mig och hon ger mig så otroligt mycket inspration och auroramilleruk gilla mitt kort åh herregud, följ dom nu, Och om ni vill att jag ska följa er så skriv det på min Instagram så följer jag er och om jag gillar era kort så säger jag att mina läsare ska följa er!:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards