tuvalisaaslife

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Tuvalisa Forselius - 25 juni 2014 22:18

Hej


Idag är det onsdag och söndag måndag tisdag och idag har jag spenderat dagen med Emma .

Igår klev jag och Emma upp 10 och fixa oss sen åkte vi till ungdomsmottagningen och sen gick vi hem till, och va hos mig en timme tills vi skulle vidare till sjukhuset sen gick vi till mig och va hos mig en timme, sen skulle vi till soc. Sen åkte vi till mig och fixa oss sen gick vi upp på stan men ingen va på stan typ så vi gick till mig igen och åt gott och kolla på en film som min älskade morbror var med i, det var underbar kul och sorgligt att höra hans röst och se han men sorgligt för jag saknar han så otroligt mycket, men jag hoppas han har det bra där uppe i himlen.. <3 :(, sen vid 8 åkte vi till Emmas mamma sen gick vi till Emmas pappa och kolla på film men jag somna ganska fort, idag har jag inte gjort så mycket men jag har köpt en kjol på hm, och nu ska jag nog sova har haft så OTROLIGT ont i magen och ont i huvudet i 3dagar nu så ska nog sova nu eller mysa ner mig till en film, vi hörs imorn<3 kram/ Tuvalisa :)

Dagens outfit

Ett rosa linne från hm

Kjolen jag köpte idag också från hm

Det här är kjolen jag köpte

XS, 49.90kr , från hm, kroppsformad och lite lite längre där bak som ni ser.

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards