tuvalisaaslife

Alla inlägg under januari 2014

Av Tuvalisa Forselius - 19 januari 2014 17:44

Hej igen alla läsare nu är jag frisk igen så kommer börja uppdatera så mycket jag kan nu,
Igår färga jag håret svart med bruna slingor och blev sjukt nöjd.
Idag har jag varit på stan med Vilma, klara och Ida och jag har fått en soffa till mitt rum.
Imorn är det skola igen ganska drygt ändå men aja imorn fyller min lillasyster år hon blir 11år!
Men nu tänkte jag nog inte blogga mer.
Hej då alla läsare och ha en bra kväll!!;)

Mina kläder idag

Linnet är från ~ESSENTIALS~
Byxorna från Cubus ~tränings byxor~
Och munktröjan från Cubus

Min soffa!;)

Av Tuvalisa Forselius - 19 januari 2014 17:29

Hej, jag tänke bara säga hur underbara dom här är och jag blir verkligen inspererad av dom här personerna på bilderna, och ta och följ dom här nu!! Och omg byfia börja följa mig och hon ger mig så otroligt mycket inspration och auroramilleruk gilla mitt kort åh herregud, följ dom nu, Och om ni vill att jag ska följa er så skriv det på min Instagram så följer jag er och om jag gillar era kort så säger jag att mina läsare ska följa er!:)

Av Tuvalisa Forselius - 17 januari 2014 19:57

Hej jag är sjuk så kommer inte upptatera lika mycket nu.

Tänkte bara säga det så ni vet.

Och ni får gärna va sociala med mig
Kik~tuvis1 snapchat~ tuvalisahh,tuvalisaaa Instagram~tuvaliiisaaa Facebook~Tuvalisa forselius

Om ni är social är ni mina änglar!<3

Av Tuvalisa Forselius - 17 januari 2014 11:06

Hej nu är jag på skolan och det är sjukt jobbigt för jag är trött, less, fryser, är snorig, hungrig osv..
Men nu ska vi äta:)
Och sen idag kanske jag går hem jag får se hur det blir men om jag inte går hem så ska jag på stan efter skolan!

Av Tuvalisa Forselius - 16 januari 2014 18:21

Hej idag efter skolan åkte jag och va med Emma och är med hon nu med
Och jag har nyss tagit hål i läppen det gör så jävla ont nu men är sjukt nöjd.
Och jag och Emma ska nog mest bara chilla ikväll tror jag.
Men idag har jag varit så jävla trött..
Men nu ska vi typ gå ut på stan kanske hinner skriva ett inlägg ikväll
Annars skriver jag imorn! :)

Av Tuvalisa Forselius - 16 januari 2014 09:06

Hej alla läsare

Idag är jag såhär sjukt trött
Och så men nu ska jag ha matte!
Och idag så slutar vi sent:(
Men bloggar mer sen

Av Tuvalisa Forselius - 15 januari 2014 09:36

Det här ger min inspiration


Tycker alla borde ha "we heart it"
Det ger mig inspiration och där hittar jag as mycket fina bilder


Det här är bilder där ifrån

Av Tuvalisa Forselius - 15 januari 2014 09:28

Hej nu börjar jag blogga igen och jag hoppas att ni gillar min blogg och att jag får många läsare.


Och idag kom jag till skolan 8 och har precis haft prov och det gick inte så bra? men aja.


10saker om mig och min familj

1.Jag är singel men kär?
2.jag lyssnar alltid på musik när jag duschar eller badar
3. Har bloggat i 3år
4.jag heter Tuvalisa Elisabeth Malin forselius
5. Jag och min lillasyster heter inte lika som våran mamma eller pappa våran mamma heter zackrisson och min pappa heter Ohlson och jag och min lillasyster och min mormor heter forselius
6.mina föräldrar är skilda
7.min lillasyster är 10år och heter Teddylina
Min lillebror heter zacke.jr och är 2år
Min mamma heter Malin och är 32år tror jag
Min pappa heter Lennart och är 35år tror jag
8.jag går på Parkskolan
9. Jag lyssnar alltid på musik
10. 3saker jag inte vågar 1.åka skoter 2.och i branta backar 3.ta sprutor

Men bloggar mer ikväll hej då puss puss alla läsare!?


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards