tuvalisaaslife

Direktlänk till inlägg 3 mars 2014

Tåget, internet?

Av Tuvalisa Forselius - 3 mars 2014 14:10

Hej det ni skulle få veta är att jag ska till Eskilstuna och på fredag ska vi till Sthlm sjukt kul!

Vi kom till tåget och det var ganska dåligt internet och det är det nu med men kan nog lägga upp det här inlägget iallafall.
När vi kom till tåget följde mamma Bella och zacke.jr in och jag trodde bara att dom skulle säga hejdå och sen gå det var det Bella hade planerat, Bella skulle precis gå och då märkte vi men hallå tåget åker omg Bella du är med på tåget sen stanna dom tåget vid Willys och då fick hon gå av och aa allt gick bra som tur är.
Och jag fråga mamma men ni är ju också kvar på tåget vart ska ni? Vi ska till Brunflo och jag bara jaha okej, och sen lite senare sa hon till mig och Teddylina (min syster) jag och zacke.jr (min bror) ska med till Eskilstuna, och jag och Teddylina blev super glad och aa.
Nu sitter vi på tåget och har nyss passerat Bollnäs.
Och har nyss testat en ny vitamin dryck sjukt god säger jag bara #vitaminwell #antiokidant
Och det blir bara mindre och mindre snö nu är det nästan ingen snö alls ute, VÅR:)

Men jag skriver när jag är framme vi hörs sen:*

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tuvalisa Forselius - 15 mars 2015 14:47


vårens eller ja tycker de e sommar nu, nu ligger ja ute på gräsmattan och solar såå sjukt varmt & skönt! ...

Av Tuvalisa Forselius - 14 mars 2015 14:31

var på stan med 2 från min klass igår, Sofie & Vilma. Vi hade så sjuuukt roligt igår vi skrattade så sjukt mycket. Efter skolan åkte ja till en skitbra vän till mig hon heter Emma, senare vid klockan 4 åkte vi till stan, hon träffade en kompis och...

Av Tuvalisa Forselius - 14 mars 2015 14:22


testade ett par chips som blivit rekomenderade, och jag rekomenderar dom också. Så sjukt goda!! KÖP DOM, bild kommer här nere! ...

Av Tuvalisa Forselius - 13 mars 2015 07:51

hej bloggen idag är det fredag den 13.onde otursdagen för vissa och turdagen för vissa. Men nu är det äntligen helg och jag längtar till nästa vecka v.12 då händer massa roliga saker, sen händer de massa roliga saker v.13 och v.14 men just nu längtar...

Av Tuvalisa Forselius - 9 mars 2015 20:57


Hej allihopa! Igår var jag med pappa och min låtsasmamma och åt middag på en resturang super gott. Efter det åkte vi till våran förra granne, sen åkte jag hem till mamma och somnade ungefär direkt när jag kom hem, var så sjukt trött därför kommer ...

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards