tuvalisaaslife

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Tuvalisa Forselius - 3 augusti 2014 23:23

Har haft fullt upp först var det Eskilstuna sen yran. Men ska försöka få till bloggen nu. Men kommer nog inte skriva vad jag gjort ska göra varje dag ska nog skriva om nått annat typ allt möjligt min vardag är nog inte så intressant och varför ska folk veta vad jag gör? Tänkte att jag kunde blogga om nått kul istället.
Nu börjar jag verkligen längta efter vintern asså åh vad mysig vintern är för nu i Östersund så regnar det mest bara och det börjar bli höst i Östersund. Jag är nog den ända som längtar till skolan lite ovh längtar till vintern. Nu ska jag packa ner sommar kläderna och he upp höst kläderna? Vad är höstens trender i år? Det undrar jag. Men nu har jag inget ,er och säga då vi hörs / kram :)

En rolig bild tycker jag iallafall .


Var det storjöodjuret eller inte? Hmm..

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards