tuvalisaaslife

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Tuvalisa Forselius - 15 augusti 2014 21:30

Jag kanske borde börja ta o fixa mitt liv och göra vad som får mig att må bra. Tänka på vad jag behöver, och vad jag vill. Att visa folk att jag är bättre än dom som är nedanför mig och dom som är ovanför mig ler jag åt för jag kommer över dom med. Jag är stark nu. Jag ska visa att jag också kan och att jag är bra jag med. Och istället för att lyssna på Depp då lyssnar jag på glad musik. Jag mår bra nu. Jag ska le åt problemen och bara gå förbi. Jag ska fixa MINA drömmar och göra vad jag VILL. Nu ska jag bry mig lite mer om mig själv och lyssna till hjärtat. Ska följa mina drömmar medans jag kan. Jag bryr mig inte längre om vad andra tycker och tänker det visar bara att jag har självkänsla och mod och vilja. Och dom som försöker trycka ner mig visar bara att jag är bättre än dom.

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards