tuvalisaaslife

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Tuvalisa Forselius - 12 februari 2014 18:55

Hej jag är lite snorig och har ont huvudet och är varm men om jag mår bättre imorn när jag vaknar så ska jag på skolan men får se.


Det går så sjukt bra på bloggen nu jag älskar er läsare!
Och blir så sjukt glad av att det går bra och såklart av att vara inne och fixa och massa på min blogg. Tycker verkligen ni borde börja blogga för det är så fantastiskt och när jag börja blogga har jag blivit en bättre person iallafall vad jag tycker, åh vad jag älskar att blogga :') LYCKA ÄR ATT BLOGGA

Alla <3-ans dag!

På fredag är det den här underbara fredagen när det är alla <3-ans dag.
Man kan fira den på alla olika sätt och med vem man vill vänner, familj, den man är kär i eller den man är tillsammans med. Den dagen är helt fantastisk åh vad jag älskar den dagen!!
Jag ska fira den dagen med en väldigt speciell person!:)
Åh just nu är jag så otroligt och fantastiskt glad det är sååå underbart!:) <3



Jag kommer göra en överraskning till er från mig och bloggen på alla <3-ans dag det kommer en ledtråd imorn;) men en av ledtrådarna
Det handlar och att va snäll och kärlek och beskriva<3 mer får ni veta imorn;)

Av Tuvalisa Forselius - 12 februari 2014 12:07

Frågestund ni får fråga vad ni vill mellan himmel och jord ni kan skriva i en kommentar eller skriva till mig på kik~tuvis1 eller till min mail~princessforselius@hotmail.se


Min dröm
Min dröm är att min blogg ska bli stor och komma med på bloggtopplistan och att in blogg ska bli känd och jag gör allt för att den ska bli bra och stor och känd.
Om ni har några tips så får ni gärna kommentera vad ni tycker för att min blogg ska bli stor.



Nellie Kommenterade på min blogg hur roligt som helst!!:)


Kebenekise Sveriges största berg (stav)
I somras åkte jag och min pappa och min syster och min låtsas mamma råntillfället Kiruna och vandrade upp på sveriges största berg och det tog aa vi gick vid 9 kanske och va tillbaka klockan 2på natten det var på midsommaren. Det känner jag mig stolt över:)

Nu ska jag äta så vi hörs sen kram!:)

Av Tuvalisa Forselius - 12 februari 2014 11:05

Hej ni som läser min blogg Gud vad tacksam jag är!:)
Jag kolla min blogg för typ 10 minuter sen då var det 42 läsare sen kolla jag igen 5minuter senare och då var det 190 läsare åh vad glad jag blir.
Och alla snälla mail och sånt jag får blir så sjukt glad!:')

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards