tuvalisaaslife

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Tuvalisa Forselius - 18 februari 2014 20:10

Min dag har jag väll typ bara Chilla och åh vad jag längtar till vecka 10!
Och ikväll så har jag fixat med bloggen och fixat så jag kan lägga upp videos om mig och mitt liv sjukt nöjd:)
Och just nu gör jag inte så mycket jag typ lyssnar på musik och Chillar bara!

Av Tuvalisa Forselius - 18 februari 2014 19:52

Hej nu är jag lycklig.
För nu är det fixat, nu om ni kollar på min videofyme (vfm)
Så kommer ni se en serie av videoklipp om mig och mitt liv.
Äntligen är det fixat!
Del 1. Och del 2. Är ute nu. :)
Länk kommer va i profilen här på bloggen tror jag annars kommer en länk nu
http://www.videofy.me/tuvaliiisaaa

Av Tuvalisa Forselius - 18 februari 2014 16:24

Hej


Mobbning måste seriöst stoppas!

Jag tycker verkligen mobbning ska läggas ner.
Det är så sjukt hemst att vissa personer ska behöva bli utsatta för det, och se att vissa bli dåligt behandlade jag själv har blivit mobbad så jag vet hur det känns men jag hade några vänner som fanns för mig och kallade möten osv.. Och stöttade mig.
Men att se en person som inte har några vänner och liksom se att folk skrattar åt personen och tänk hur det skulle kännas att sitta själv hela tiden och inte veta vart man ska sitta för man har ingenstans och sitta. INGEN VERKLIGEN INGEN ska bli behandlad så. Att bli mobbad genom nätet och överallt det är det sämsta som finns .
Att man får höra Gud vad ful du är, jävla hora, fitta, och typ shit vad små bröst du har, att få höra det så fort man går ut.
MOBBNING MÅSTE STOPPAS!
Och det är min åsikt iallafall!
Jag tycker verkligen att man ska våga sticka ut och våga vara sig själv ska man ha typ 3storlekar försmå jeans och måste man ha märkes kläder och gå på stan typ hela tiden och vara perfekt typ 24/7 eller ska man gå på stan och skolan i mjukis byxor och tjock tröja, och ha kläder som sticker ut och inte va på stan hela tiden
Och måste man dricka och röka för att va populär nej man ska aldrig börja röka och aldrig testa röka heller för det är så himla äckligt och dricka öl och sprit osv.. ska man göra efter man är 18år inte innan.
VÅGA VARA DIG SJÄLV OCH VÅGA STOPPA MOBBNING OCH VÅGA STICKA UT


ÄR NI MED MIG OCH FÖRSÖKA STOPPA MOBBNING?


Av Tuvalisa Forselius - 18 februari 2014 11:51

Hej jag är förkyld och det är ju nån förkylning som går just nu.
Och förkylningen har jag fått.
Imorse kunde jag knappt andas, och kunde inte prata kan knappt prata nu heller:( har aldrig varit så här sjuk usch vill bli lite friskare så jag iallafall kan sova och andas bra och så:(!
Men bästa mamma kom med en nässprej till mig :)
Också igår gick jag till skolsköterskan och fick nässprej också men jag hoppas bara att det inte blir värre och nu har blivit så mycket skit i halsen som är där hela tiden så de är lite svårt och andas nu..:(


Om ni kollar på bilderna som kommer nu får ni se mig liten och a kolla

Här var jag hos en fotograf blev fotad och så redan som liten:)

Här låg jag på sjukhus och hade lunginflammation och va typ 4-6 år

Här var jag lite större här var jag 10-11 år på grönalund

Här rider jag på en häst första gången

Här var jag i Bulgarien 10-11år

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards