tuvalisaaslife

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Tuvalisa Forselius - 19 februari 2014 11:37

Hej nu börjar det bli trist och vara hemma..
Saknar faktiskt skolan lite.. Och alla vänner osv..
Är nog hemma imorn också känner att det behövs
Så på fredag blir det skola igen känns ganska skönt att det blir skola snart igen och träffa alla!:)

Av Tuvalisa Forselius - 19 februari 2014 10:44

Hej

Glädjetårar kom när jag ser att så många gillar min blogg och att folk skriver till mg på kik att dom gillar min blogg och att jag snart är uppe i 1000 läsare på två veckor och att se att så många försöker stoppa mobbning :')


??????


#stoppamobbning #attstoppamobbninggår

Av Tuvalisa Forselius - 19 februari 2014 10:35

Hej
På fredag ska jag till pappa och sova där till lördagen.
På lördagen så ska jag och pappa o Sandra o Teddylina till fjällen och åka skidor myspys.
Och då ska jag packa varma vinter kläder.
Sen nästa fredag så får vi lov:)
Och då åker jag och Teddylina ner till Eskilstuna det ligger 1timme från Sthlm där det är vår så då blir det ut med vinter kläderna och in med vårkläder:)
Vi ska åka hem på måndagen när skolan börjar och åh vad jag längtar vi åker dit så fort vi får chansen så det blir ungefär varje lov

Mina planer idag är att bara ta det lugnt och shit vad tiden går fort halva veckan har gått nu hoppas jag bara att tiden går lika fort så det blir vecka10
Vi hörs sen puss puss!

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards