tuvalisaaslife

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Tuvalisa Forselius - 16 februari 2014 18:55

Hej!
Jag har så sjukt ont i halsen:( och det blir bara värre och värre.
Idag har vi haft släktkalas för min syster Teddylina och det gick väll bra.
Och imorn är det måndag igen lite jobbigt eftersom jag fortfarande är lite förkyld.
Min kväll ikväll
Vi ska snart äta sen vid halv 8 så ska vi iväg till några hundar och rasta dom i Brunflo.
Sen när jag kommer hem ska jag se på film och mysa och äta nåt gott, tvätta och fixa inför skolan imorn. Sen på måndag vet jag inte vad jag ska göra men det kommer ett snabbt inlägg ikväll också :*

Av Tuvalisa Forselius - 16 februari 2014 09:44

Förlåt en miljon gånger.
Har inte haft internet och inte haft tid dom här 2dagarna men ska bli bättre på att uppdatera nu jag har haft så mycket som behöver göras.
Alla <3-ans dags överraskningen är att jag ska börja göra videos om mitt liv.
Jag håller på och försöker fixa det men det är inte riktigt klart än.
Vi hörs sen :*

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards