tuvalisaaslife

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Tuvalisa Forselius - 13 februari 2014 22:26

Hej
Min kväll har varit mysig och nu är jag klar med alla <3-ans dags pyssel har pysslat förflöt ikväll och fixat med överraskningen till bloggen :) <3
Men imorn blev det ändrat ska inte träffa Gustaf ska fira med familjen för vi ska hitta på något.
Åh vad jag längtar tills imorn, men nu ska jag sova för ska upp halv 6 imorn för har så mycket och fixa så godnatt vi hörs imorn <3


Det finns en till ledtråd på bilden

Se

Av Tuvalisa Forselius - 13 februari 2014 22:17

Av Tuvalisa Forselius - 13 februari 2014 11:51

Hej just nu sitter jag i soffan med ett täckte på mig och kollar på tv och hör hur fåglarna kvittrar och åh vad underbart mysigt det är.
Också att fixa med bloggen det gör mig glad nu fattas det bara att solen ska titta fram.


Och imorn ska jag kanske träffa Gustaf på stan, och på lördagen så ska jag följa med Jenny till Brunflo sen på söndagen tror jag Teddylina skulle ha sitt släktkalas.
Sen är det skola igen och sen då så på fredagen ska jag sova hos pappa och sen på lördagen ska vi till Ulladalen och åka skidor riktigt mysigt.
Och vecka 10 är det sportlov och då ska jag åka ifrån Östersund till min mormor i Eskilstuna det är 1timme ifrån Sthlm. Sen ska vi åka till Sthlm nån dag också.

Börjar inte ni bli lite nyfikna på vad det nellie ska göra? Det börjar iallafall jag tycker verkligen att ni ska gå in och kolla jag börjar iallafall bli lite nyfiken;)

Vi hörs sen kram

Av Tuvalisa Forselius - 13 februari 2014 09:45

Hej
Jag mår inte så bra idag heller så jag stannar hemma.
Idag ska jag bara chilla hela dagen, så jag blir frisk tills imorn.



Ledtråd igen till alla hjärtans dag<3
Tema:kärlek
Göra nån glad;) <3


Har världens bästa mamma som håller på och letar fotografer och modelljobb åt mig och jag har fått några som undrar om jag kan göra videos om min vardag och mitt liv och svara på alla frågor igen video och jag försöker fixa det och vart jag ska lägga upp videorna men kan säga att det som är förslag nu är videofyme eller youtube eller här på bloggen, så vi får se
Men nu ska jag ta lite tid till och kolla frågor och så i bloggen.
Och sen ska jag nog sova ett tag kram kram. :*

Och glöm inte att fråga frågor i frågestunden:*

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards