tuvalisaaslife

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Tuvalisa Forselius - 14 februari 2014 22:29

Min dag har vart bra på skolan men sen.. På skolan sa jag hela tiden åh vilken perfekt dag och va as glad och sen åkte vi skridskor med klassen och det var faktiskt kul.
Och efter skolan gick jag hem och såg att snön hade smält och äntligen börjar gröna gräset komma fram och Snart kommer nog sommaren älskar lukten av vår. Sen när jag kom hem fick jag ett par skor i present av mami och sen så fixa jag mig, vid 16.30 så åt vi på resturang, och åh vad gott det va sen kolla vi på Jämtlands basket.
Och nu kom jag nyss hem och nu lyssnar jag på musik och äter gott.
Och Aa ni undrar säkert om rubriken en kille såra mig på alla <3-ans dag :(


Men bara och försöka komma över han.. Det finns fan bättre..

Imorn får jag försöka komma på bättre humör för imorn på förmiddagen ska jag på badet sen på eftermiddagen ska jag till bästa Jenny i Brunflo. :)


Vi hörs imorn o va sociala på snap o kik snapchat~tuvalisahh kik~tuvis1

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards