tuvalisaaslife

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Tuvalisa Forselius - 20 februari 2014 17:25

Min kväll kommer gå ut på planering och packning.

Jag ska planera nytt till bloggen försöka inspereras så den blir ny och fräsch.
Och sen blir det packa inför helgen hos pappa.
Vi hörs sen kramar:)

Av Tuvalisa Forselius - 20 februari 2014 17:06

Nu tänkte jag göra ett inlägg om vänner
Vilka som är äkta och vilka som är falska.
Vissa är äkta och vissa är falska dom som är falska är inget att ha.
För dom sårar än bara jag har hellre 1 riktig vän än 1000 falska vänner .
Vänner är som blommor vissa är finare än andra och man väljer dom som är finast.
Om din "vän" som är falsk snackar skit om dig och säger dumma saker när du är med och inte står upp för dig är den inget och ha och om den sviker/dissar dig.
Eller gör nåt dumt mot dig, då är det bara att inte va vän med den, för tro mig den är inget att ha.
Och det här är bara min åsikt ni får tycka vad ni vill.
Men det finns helt otroliga vänner också.
En vän jag har som är som min syster är Jenny Bergman <3

Kolla gärnaandra inlägget också kramar:)

Av Tuvalisa Forselius - 20 februari 2014 13:30

Hej alla underbara läsare.
Jag var hemma idag med men imorn är det underbara fredag!! Bästa dagen på veckan.
Och kväll ska jag packa för att va hos pappa, min mamma och min lärare prata igår och bestämde att jag inte skulle vara med och åka skidor imorn på idrotten med det blir iallafall skidor på lördag med familjen.


Det här med att va13-14 år kan vara kanska jobbigt asså perioden för man brukar ju säga att man försöker hitta sig själv i den här åldern. Så humöret går från as glad till ledsen..
Nån som håller med?
Men jag tycker själv att jag har förendrats sjukt mycket typ dom här 2 veckorna.



Igår kände jag hur glädje tårarna kom jag har snart 1200 läsare på bloggen.
Älskar verkligen er läsare!


Testade några outfits igår här nere kommer en av dom en riktig fin outfit tycker jag!

Men nu ska jag fixa lite hemma så vi hörs:*

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards