tuvalisaaslife

Alla inlägg under februari 2014

Av Tuvalisa Forselius - 12 februari 2014 11:05

Hej ni som läser min blogg Gud vad tacksam jag är!:)
Jag kolla min blogg för typ 10 minuter sen då var det 42 läsare sen kolla jag igen 5minuter senare och då var det 190 läsare åh vad glad jag blir.
Och alla snälla mail och sånt jag får blir så sjukt glad!:')

Av Tuvalisa Forselius - 11 februari 2014 17:00

hej jag har bloggat på nattstad som ni redan säkert vet men nu börjar jag blogga här istället för det känns mycket roligare att blogga här eftersom det blir roligare om man har fler läsare. Och här har jag 600-700 läsare så det åt verkligen roligt att blogga här på bloggplatsen och bloggandet är en del av min vardag jag älskar att blogga.
Min blogg är min andra halva.
Och jag älskar er som gillar min blogg.
Jag vet vissa får anda städer som läser min blogg så det känns jätte kul.
Och jag hoppas ni gillar min blogg och ser att min blogg håller på och förändras och jag gör allt för ,in blogg ska bli perfekt och stor.
Om ni tyckte att jag ska förendrats nåt så får ni gärna skriva till mig i en kommentar:*

Vi går över till min dag!
Jag började vid 9 också lite innan så gick jag och träffa Carro för vi skulle åka buss tillsammans till skolan. Och sen vid lunch så åt jag köttfärssås och spagetti och efter de börja jag och några till må illa:(
Och just nu känner jag att jag börjar bli sjuk igen:'(
Sen när vi slutade så kom mamma och hämta mig och sen så åkte vi hem och direkt när jag kom hem börja jag fixa med bloggen men nu är det middag så vi hörs kanske sen :*

Av Tuvalisa Forselius - 2 februari 2014 22:15

Hej alla underbara läsare!

Jag har bytt blogg så följ gärna min nya blogg! :*


http://www.nattstad.se/Tuvalisaforselius

Av Tuvalisa Forselius - 2 februari 2014 17:30

Hej jag ska fortsätta blogga
Men ska nog byta ställe att blogga på till nattstad men fixar det ikväll

Presentation


Hej jag heter Tuvalisa Forselius, jag kommer blogga om allt möjligt, jag hoppas ni kommer gilla min blogg.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards